Monday, 8 June 2015

Percayakah lagi kamu?

Assalamualaikum wbt dan selamat ber final exam. huaaa.

Lepak2 blogwalking kejap... Lamanya tak update... Dah minggu final dah pon.. 

Haaaa.... Ni aku nak tanya, pernah tak alami ni..--------->????
Pernahkah ada berlaku salah faham antara anda dan si dia?
---Haaaa... Pernah la tu... ----

Ohhh,... I’m not doctor cinta untuk tolong anda. 
But I wanna to share this entry with you ollllssssssz..

Sukar untuk kembalikan kepercayaan.
Ya. Benar. Walaupun apa yang terjadi itu bukan daripada diri anda atau
disebabkan salah faham, tetapi jika berdepan dengan individu paranoid 
tentu sekali amat sukar untuk pulihkan keadaan. 

Mungkin sampai hampir putus asa setelah segala penjelasan diberi,
namun si dia tetap tidak menerima. Sehingga tidak tahu cara bagaimana
untuk si dia menerima alasan serta penjelasan dan jalan yang dipilih 
adalah berserah. 



Kalo rasa down jangan follow layan perasaan tu. Tapi cakap pada diri 
perkara yang positif.
Nak contoh ke???
Macam ni,..
  •  (nama anda), senyum... Jangan tunjuk sangat yang kau tu lemah sangat.
  •  (nama anda), mungkin ada yang lebih baik.
  •  (nama anda), everything okey. Smile. Ya... I’m okey.
  •  (nama anda), you have Allah that know everything about you.
  •       Positifkan diri.


Haaa... Kalo korang ada cara untuk dapatkan semula kepercayaan tu 
share2 la sikit.. Komen kat bawah tu naaa... Nanti boley la rujuk2 
cara korang tu... 

Okey la nohh... Sampai sini dulu.. 
Sekian, Wassalam.
COPYRIGHT by HusnaIsmail