Friday, 28 June 2013

PL dah habis

Assalamualaikum & Salam Ukhawah :)
Hey blogger2,.. readers apa khabar korang? sihat?  Hope sume dalam keadaan yang baik lah hendaknya... *waahhh...

'PENDIDIKAN LUAR' atau orang puteh kata OUTDOOR EDUCATION. 

betul tak??? eja tu betulkan macam tu? huhuuu =D

Alhamdulillah, akhirnya dapat juga aku menghabiskan Kem Akhir PL ni. Sekali gus tamat jugak la sem 1 aku di UPSI. Terima kasih semua yang terlibat =) . 
Dari kem PL 1 sampai la yg ke3 yg terakhir banyak perkara yang aku belajar, sama ada untuk membentuk diri sendiri mahu pun orang sekeliling. Dari sini jugak aku mula kenal siapa kawan, siapa sahabat, siapa 'musuh'... dan sikap rakan sekeliling.
*waahhh... hebat gtu...

Tak lama lagi result pon akan kua. Tak silap mungkin awal bulan 7. ohhh... july.. 


Hope dapat result yang menyenangkan :) yang boleh bawa aku terus melangkah meneruskan perjuangan untuk semester seterusnya. Kalau dekan tu Alhamdulillah. :) 

-_-

Apa pon aku menanti yang terbaik :) 


Kawan,.. jumpa bulan September t. :) InsyaAllah 



TERIMA KASIH 'PENDIDIKAN LUAR'
COPYRIGHT by HusnaIsmail