Wednesday, 28 November 2012

PADAM CMT CELCOM

Assalamualaikum wbt. 

Lamanya tak update blog. Aduhhh... Sakit jantung ni sebebarnya. Bukan apa baru lepas tengok bola ni. Alhamdulillah 4-1 tewaskan Laos. Kan sebelum ni Malaysia dah tewas 3-0 dengan Singapura. Tapi aku bukan nak buat entry pasal bola. Entry ni pasal aku berjaya padam CMT kat no. celcom aku.
Tiap-tiap seminggu aku dapat mesej ni : RM0>Langganan CallMeTone anda di The Cube tlh berjaya diperbaharui, RM1 telah dicaj ke akaun anda.Langganan lagu ini akan diperbaharui stp minggu.Tertakluk terma7 syarat.

Ni la mesej yang aku akan dapat setiap minggu. Dah lebih kurang 3 bulan la. Aku tercari-cari gak macam mana nak padam CMT ni. Ikut la step yang*188# dan tekan 5. Lepas tu pilih 1 dan seterusnya 2. Then, pilih 4 dan 6. Tapi tetap tak boleh delet. Malah kredit aku di telan ada la. 

Entah macam mana la aku boleh terklik utk Unsubcribe. Yes ! akhirnya.
Alhamdulillah. :) Dah tak de lagu da. Lepas ni sape yang call aku akan dengar tuttt...tuttt...tuttt...


Saturday, 3 November 2012

BAHASA & mengadap Laptop

Assalamualaikum.
Hello handsome, cantik, comel, lawa, cun,.. 
Hyeppp!
nak taw tak???

Dari malam tadi pukul 11.30 pm sampai 1.15 am aku cari maklumat pasal bahasa.
Aku kena cari dan tahu  pasal :
 -Definisi bahasa?
 -Kenapa perlunya bahasa?
 -Dari mana asalnya bahasa?
 -Adakah bahasa yang di gunakan sekarang benar-benar bahasa Melayu?
 -Kenapa dan bagaimana bahasa itu wujud?

Korang camne? ada jawapannya?
Haishhh...

Hari ni aku rasa pening sangat kepala. Lastnyer ni la tempat aku. Hahaahaaa...
Lega. 
Malam nanti baru nak sambung cari info pasal bahasa tu.

Bukan malas, tapi ambil mood. Nak relax2 jap dulu. =) 
OK. :)
COPYRIGHT by HusnaIsmail