Saturday, 28 April 2012

jom lupa orang yang tak sayang kita

Assalamualaikum... hey sume... chat?
huhu... tetiba teringat na update sal citer ni..
na taw citer ape???
jom baca sama-sama...
enjoy :)


Apa yang citer ni pasal cara na lupakan ex-bf or ex-gf kowang la...
nak taw macam mana? 
jom ikut sini..           
                     
1-  pertama


simpan atau buang je barang-barang yang si dia pernah kasi kat kowang. kalau letak elok-elok atas meja atau tempat yang selalu kita nampak buat kita ingat je kat si dia...


 
comelkan? ala... tapi buat ap simpan kalo kita sedih, sakit hati...
so, apa lagi...

haha... puas hati aku.




2- kedua


buang je segala alamat emel, fb, no tel dye...



telefon????
perlu ke? dia tak penting pon.. 


3- ketiga

carilah pasangan baru... 

si dia dah tinggalkan kita...
buat apa tunggu si dia tu lagi.. cari lain je...



4-  keempat

jangan lah bersedih terlalu lama.. tak datang kan keuntungan pon dalam diri kita nie.. jangan biar diri kita sendirian. bila ada masa tu buat la apa-apa aktiviti yang datangkan faedah pada diri..




 










5- kelima




apa yang paling penting sekali percaya pada takdir...
Allah sentiasa ada untuk hamba-Nya..
sentiasalah mengingati-Nya.
dekatkan diri kepada-Nya. 
selalulah berdoa.













apa yang telah anda baca tadi tu antara yang boleh di lakukan..
selamat mencuba kepada yang terseksa dalam percintaan..
haha.. memang sonok bila ada orang sayang..
tapi sangat sakit bila orang yang sayang kita tu tinggalkan kita.
sampai sini dulu.. nanti citer lagi.



                                                                                          

























COPYRIGHT by HusnaIsmail